Әдістемелік бірлестік тақырыбы:
Математика, физика, информатика және астрономия пәндері бойынша жаңа технология элементтерін пайдалана отырып оқушылардың интелектуалды білім біліктігін, белсенділігін арттыру, шығармашылық қабілеттілігін арттыру
Мақсаты:
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша пән мұғалімдерінің оқу үрдісіне жаңа технологиялық элементтерді пайдалана отырып, оқушылардың білім сапасын, шығармашылық қабілетін, интелектуалдық білім-біліктілігін арттыру үшін педагогтық кәсіби деңгейін көтеруге мүмкіндіктер туғызу.
Бiрлестiктiң негiзгi мақсаты - ортақ проблемалық тақырыпта iздену.
Міндеті:
- Мұғалімдердің іс-шаралар барысында жаңа технологияны пайдалануға көмек беру;
- мұғалімдердің өзара іс-тәжірибе алмасуын қамтамасыз ету, инновациялық жаналықтар енгізу;
- мұғалімдердің кәсіби шеберлік деңгейін көтеру, жаңа әдістемелік әдебиеттерімен белсенді жұмыс істеуге мүмкіндіктер жасау;
- дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру, шығармашылығын арттыру.
Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары:
- Мұғалiмдердiң шығармашылық мүмкiндiктерiн анықтау, олардың кәсiби қиыншылығын бiрiздiлеу және кәсiби шеберлiгiн саралап көтеруде қолайлы жағдайлар мен қамтамасыз ету.
- Физика – математика, информатика циклдары бойынша бiлiм беру мазмұнын жаңартуды әдiстемелiк түрде қамту, бiлiмдiк технологияларды меңгеру.
- Физика – математика, информатика мұғалiмдерiнiң жаңашылдық әрекеттерiн басқару.
- Ұстаздардың шығармашылық мүмкiндiктерiне қолайлы жағдай жасау және бiлiм беру үрдiсiнiң сапасын көтеру.
Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары:
- Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’
Леонардо да Винчи.
- Шығармашылық сипаттағы эвристика. “Шығармашылық дегенiмiз белгiсiз бiр биiктiктi ала бiлу’’
В. Сидоров.
- Адамшылық.’’Адамның адамшылығы-ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.’’
А.Құнанбаев
- Шыдамдылық, төзiмдiлiк.’’Сыйластықтың шыңы-сезiмде’’
М. Шаханов
- Мақсат бағыттаушылық.’’Межеге жету үшiн, алға қарай жүре бiлу керек’’
О. Бальзак
- Оза ынталандыру. Кез-келген iстi бастарда орындаушылардың жауапкершiлiгiне және психологиялық қолдауына сүйену қажет.
Әдістемелік бірлестіктің құрамы:
Молдахаликов Асемхан Нуртазинович Математика пәнінің мұғалімі, директор Педогогикалық еңбек өтілі: 36 жыл Біліктілік санаты: педагог-зерттеуші |
Сейтқазы Зухра Махмұдқызы Математика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 36 жыл Біліктілік санаты: педагог- зерттеуші |
Исмагулова Күлпараш Ауезхановна Математика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 33 жыл Біліктілік санаты: педагог-зерттеуші |
Кункенова Жанар Амангельдиновна Информатика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 25 жыл Біліктілік санаты: Педагог-зерттеуші
|
Дауренбекова Айгуль Талгатовна Математика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 14 жыл Біліктілік санаты: педагог- эксперт |
Кенжетаева Татьяна Талгатовна Математика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 12 жыл Біліктілік санаты: педагог-модератор |
Таскумбаева Жанна Самуратовна Информатика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 7 жыл Біліктілік санаты: педагог- зерттеуші |
Ордобаева Айдана Серикказыевна Физика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 1 жыл Біліктілік санаты: педагог |
Түкібай Рахат Сабыржанұлы Информатика пәнінің мұғалімі Педогогикалық еңбек өтілі: 1 жыл Біліктілік санаты: педагог |